Нарахування з/п

Адміністрування зарплат і документообіг

Аутстафінг – надання фахівців компанії-підрядника «в лізінг» клієнту – має безліч переваг. Але найбільше бізнес цінує можливість перекласти на аутстафера питання, пов’язані із кадровим обліком, документообігом і адмініструванням зарплат.

Leasing Service надає послуги аутстафінгу з 2004 року. У нашому штаті – професіонали, які мають досвід співпраці з компаніями з різних країн і форм власності. Нашою спеціалізацією є пошук фахівців (лінк на розділ) та аутстафінг персоналу (лінк на розділ) з відповідним адмініструванням усіх питань, пов’язаних із зарплатами, бонусами, компенсаціями та винагородами.

Що ми робимо?

Обрахування
Leasing Service надає експертні консультації щодо прозорих і зрозумілих систем зарплат і винагород, алгоритмів нарахування премій, гонорарів, компенсацій тощо, виходячи з потреб і можливостей клієнта/замовника, а також адаптує наявні зарплатні проєкти компаній до чинного законодавства України. Ці рішення допомагають не лише оплачувати роботу персоналу, але й оптимізувати податки, соціальні внески та інші необхідні виплати.
Адміністрування
Впроваджуємо та забезпечуємо функціонування розробленої та узгодженої із клієнтом/замовником системи зарплат і винагород. Здійснюємо вчасне нарахування зарплат, бонусів, премій, гонорарів та компенсацій співробітникам і підрядникам, надаючи документи, оформлені відповідно до вимог законодавства України. Вчасно і в повному обсязі забезпечуємо сплату податків і зборів до відповідних фондів.
Аудит
Забезпечуємо документування кадрових рішень та відповідний документообіг щодо персоналу. Проводимо внутрішній та зовнішній аудит системи зарплат і винагород. Готуємо систему і документацію до незалежного аудиту та здійснюємо його юридичний супровід згідно з чинним трудовим і податковим законодавством України.

Чому варто працювати з Leasing Service?

Безпека для компанії

Українське трудове та податкове законодавство зазнає частих і непередбачуваних змін. Це вимагає від спеціалістів, які працюють із фінансами та документами, не лише високої кваліфікації, але й регулярної перепідготовки. Менеджмент цих процесів лягає на компанію, але якщо від цього відмовитися – є ризик помилок.  Спеціалісти Leasing Service регулярно підвищують кваліфікацію та ретельно відстежують найдрібніші зміни до чинного законодавства України, оскільки ми беремо на себе відповідальність за правильність і своєчасне оформлення звітності клієнта відповідно до контракту.

Прогнозовані витрати

Спеціаліст високого рівня та вузької спеціалізації – це завжди дорого. Зарплата, податки, відпускні-лікарняні, робоче місце, квадратні метри, техніка, спеціальне ПЗ, навчання – все це створює постійне навантаження на бюджет. Але якщо компанія не робить відповідних інвестицій, рано чи пізно вона стикнеться з непередбачуваними витратами на штрафи та іншими податковими санкціями. Вартість щомісячного адміністрування за угодою з Leasing Service можна, принаймні, закласти в бюджет заздалегідь.

Незалежність від «людського фактору»

Штатні фахівці іноді хворіють, ходять у відпустку, беруть вихідні – часто саме в той момент, коли вони найбільше потрібні. Це робить компанію заручником бухгалтерів, HR-спеціалістів тощо. Після укладання угоди з Leasing Service компанія переходить на обслуговування до цілого штату фахівців, які знаються на нюансах українського законодавства та здатні замінити один одного. Це означає, що клієнту не доведеться турбуватися про раптовий візит податкової або чергове фіскальне нововведення.

Замовити послугу