Аутстафінг

Одним із ключових факторів успіху в бізнесі є здатність сконцентруватися на суті діяльності та конкретних результатах. Але й без рутинних процесів компанія працювати не зможе. Тому бізнес змушений займатися документообігом, звітністю, обліком кадрів – діями, що не приносять грошей, але яких вимагає законодавство.

Ситуація ускладнюється, коли компанія виходить на ринок іншої країни чи відкриває новий напрям. Замість концентраціі на тому, що генерує прибуток, доводиться вивчати локальні процеси сплати податків чи норми трудового права. Навіть коли для цього винаймають місцевих фахівців, іноземному керівництву складно оцінити їхню кваліфікацію з таких питань. Водночас, незнання законів створює значні ризики – штрафи чи інші санкції за помилки лягають на бюджет компанії, яка під час експансії не так заробляє, як інвестує. Проблема стає особливо гострою у державах, які перебувають у стадії постійного реформування, наприклад, в Україні.

Відповіддю на цей виклик для менеджмента вже зараз може стати аутстафінг. Це рішення, цілком законне та прийнятне як для українських, так і зарубіжних компаній, дозволяє «закрити» більшість рутинних питань, які турбують бізнес.

Що таке аутстафінг?

Це сервіс, який надає компанія-підрядник (аутстафер) компанії-клієнту. Із законодавчої точки зору суть цієї послуги така: у штаті аутстафера працює фахівець чи команда фахівців, і компанія-підрядник надає їх «у лізинг» компанії-клієнту. Проте фактично це комплексна послуга, яка дозволяє бізнесу перекласти на підрядника такі питання:

  • облік відповідно до законодавства;
  • кадровий документообіг;
  • контракти із персоналом;
  • забезпечення трудових прав працівників;
  • нарахування зарплат, премій, гонорарів, бонусів та інших винагород;
  • облік і виплата податків, внесків у фонди тощо;
  • приймання та звільнення з роботи, відпустки тощо.
  • пошук персоналу.

Оформлення стосунків між клієнтом і аутстафером

Компанія-підрядник (аутстафер) та компанія-клієнт укладають контракт про обслуговування. Відповідно до нього, аутстафер бере собі у штат певних працівників, потрібних компанії-клієнту, а потім надає їх «у лізинг», укладаючи низку пов’язаних між собою угод. Вони почергово регламентують стосунки сторін-учасниць:

  • аутстафера (компанії, яка «надає у лізинг» спеціаліста чи спеціалістів);
  • клієнта (компанії, яка «бере у лізинг» у аутстафера спеціаліста чи спеціалістів);
  • власне, фахівця як такого, який, залишаючись у штаті компанії-аутстафера, працює в інтересах клієнта, виконуючи його завдання як співробітник чи підрядник.

Розрахунки між сторонами-учасниками регламентуються тими самими документами та здійснюються у такий спосіб:

  • аутстафер виставляє рахунки клієнту;
  • клієнт переказує оплату аутстаферу;
  • аутстафер платить зарплату спеціалісту як своєму штатному працівнику, хоча останній працює на компанію-клієнта.

Переваги аутстафінга для компанії-клієнта:

  • можливість зосередитися на бізнесі;
  • безпека щодо трудового права та податкового законодавства;
  • відсутність будь-яких претензій чи правових спорів з боку співробітників;
  • спрощення кадрового обліку;
  • заощадження на питаннях управління персоналом;
  • здешевлення фінансового менеджменту;
  • мінімізація часу у випадку ліквідації підприємства;
  • відсутність кадрових і фінансових проблем при реформуванні компанії.

Чому Leasing Service?

Ми надаємо послуги аутстафінгу з 2004 року. Протягом цього часу ми успішно співпрацюємо із міжнародними та локальними компаніями різного профілю, розміру, галузі, з урахуванням і на тлі постійних законодавчих і економічних змін.

Замовити послугу